ارتباط با ادمین

راهنمای خرید محصولات

راهنمای خرید محصولات

این پارچه‌ها با استفاده از نخ شیشه نوع E Glass بافته می‌شوند. در صورتی که مشتری سفارشی با استفاده از نوع نخ شیشه دیگری داشته باشد، مراتب قابل بررسی و برنامه‌ریزی است.
رزین زنی پارچه‌های دو بعدی نوعاً توسط خود مشتریان در محل نصب که شکل نهایی خود را پیدا می‌نمایند صورت می‌پذیرد. در صورت درخواست مشتریان، شرکت نوآوران صنعت سیلک با اعزام کارشناسان اجرایی خود اقدام به رزین‌زنی این پارچه‌ها در محل مشتری خواهد کرد.

پارچه بافته‌شده از نخ شیشه با عرض حداکثر تا ۴ متر تولید شده و طول آن به سفارش مشتری تعیین می‌شود. این نوع پارچه در دو حالت پارچه دوبعدی و پارچه سه‌بعدی تولید می‌شوند که هرکدام مصرف خاص خود را دارند. برای ملاحظه توضیح بیشتر در مورد کاربرد این پارچه‌ها می‌توانید به صفحه “کاربردها” مراجعه کرده و هم‌چنین اینجا را هم کلیک نمایید.

مدت زمان تحویل پارچه به مشتری از زمان قطعی شدن سفارش، بستگی به میزان متراژ مورد سفارش، میزان موجودی نوع مورد سفارش، و همچنین میزان سفارشات در نوبت دارد. شرکت نوآوران صنعت سیلک کلیه سفارشات را در حداقل زمان ممکن آماده تحویل خواهد کرد. شرکت نوآوران صنعت سیلک از این امکان برخوردار است که در جهت پاسخ‌گویی به تقاضای بازار، ظرفیت تولید خود را در ظرف ۴ ماه به دوبرابر افزایش دهد. به همین لحاظ زمان تحویل سفارشات کاملاً در زمان سفارش معین خواهد شد.

قیمت پارچه‌های تولیدی شرکت نوعاً بین یک سوم تا یک چهارم (و در مواردی یک پنجم) رقبای خارجی آن است. لذا بسیاری از کاربردهای پارچه‌های بافته‌شده از نخ شیشه (به خصوص نوع سه‌بعدی آن) که در خارج از ایران پر هزینه می‌باشد؛ با استفاده از پارچه‌های تولیدی شرکت نوآوران صنعت سیلک بسیار باصرفه خواهد شد. شرکت نوآوران صنعت سیلک هر ضخامتی بین ۰.۷ تا ۴.۲ سانتی‌متر را به سفارش مشتری تولید می‌نماید. در حال حاضر قبول سفارش برای ضخامت ۱.۰ سانتی‌متر و کم‌تر مستلزم مذاکره و هماهنگی مشخص قبلی با شرکت می‌باشد.
این قیمت‌ها با افزایش بهره‌وری تولیدات شرکت، به طور مستمر در حال اصلاح و بازنگری می‌باشند تا به‌علاوه با شرایط و نیازهای بازار نیز مطابقت داشته باشند.. به علاوه، قیمت‌ها متناسب با شرایط و حجم خرید قابل تغییر است. لذا برای دریافت آخرین قیمت و همچنین برای اخذ قیمت در خصوص پروژه‌های خاص، با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر خرید مستقیم محصولات شرکت، این شرکت می‌تواند امکان مشارکت مشتریان را در تولید فراهم نماید. برای مذاکره لازم در این خصوص، با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

روی‌کرد دانش‌بنیان و تاکیدی که شرکت بر تحقیق و توسعه و نوآوری مستمر دارد، در کنار پشتیبانی فنی قابل اتکای شرکت؛ ایران را در ردیف ۵ کشور دارای فناوری تولید پارچه سه بعدی بافته شده با نخ شیشه قرار داده است. با این تفاوت که شرکت نوآوران صنعت سیلک توانسته است این محصول را با همان مشخصات اما با قیمتی بسیار پایین‌تر از رقبای خارجی خود تولید کرده و به بازار عرضه نماید. یک چنین قابلیتی، فرصت منحصر به فردی را برای فعالین بخش صادرات کشور در جهت صادرات این محصولات فراهم آورده است. در این خصوص با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.